Skip to main content

ए वैद्य, आफैँलाई निको पार !

कुनै समय कुष्ठरोग एक घृणित रोग थियो । यसको उपचार थिएन । कुष्ठरोगलाई मानिसहरु पूर्वजन्मको पापको परिणाम भन्थे । यो रोग लागेकाहरुलाई परिवार, समाजबाट अलग गरिन्थ्यो, उनीहरु छुट्टै ठाऊँमा बस्थे ।

कुनै एउटा बस्ती थियो, जहाँ ४० जना कुष्ठरोगीहरु बस्थे । संसारले कुष्ठरोगको निदानको उपाय पत्ता लगाइसकेपछि एकजना डाक्टर दयाले भरिएर ती ४० जना कुष्ठरोगीहरुको उपचारको निम्ति उक्त बस्तीमा डेरा सारे । अनि दैनिक ती ४० जना कुष्ठरोगीहरुको उपचारमा तल्लीन हुन लागे ।

यसरी केही वर्षहरु बिते । ती कुष्ठरोगीहरु विस्तारै निको हुँदै गइरहेका थिए र घर फर्कन थाले । अन्तिम केही रोगीहरु बाँकी रहेको बेला के थाहा हुन आयो भने उक्त डाक्टर आफैँ पनि कुष्ठरोगको शिकार भइसकेका रहेछन् । ती ४० जना रोगीहरुको सेवा गर्दा–गर्दै उनलाई पनि कुष्ठरोग सरिसकेको थियो । डाक्टरलाई कुष्ठरोग बाहेक अन्य संक्रमण पनि थियो, वा भनौँ ती ४० जना रोगीहरुको अन्य ४० प्रकारको संक्रमण डाक्टर सा’पलाई प¥यो ।

अन्तिम केही कुष्ठरोगीहरु निको भएर घर फर्कने सुरसार गर्दै गर्दा डाक्टर आफैँचाँहि मृत्युशैयामा लडिरहेका थिए । डाक्टरले ४० जना कुष्ठरोगीहरुलाई बचाए, तर आफैँलाई बचाउन सकेनन् । अन्ततः उनी मरे ।

तर ती ४० जना निको भएका मानिसहरुले ती डाक्टरको पार्थिव शरीरलाई दफन गर्ने बेलामा डाक्टरको बिल्ला गर्न थालेः ‘यसले हामीलाई त बचायो, तर आफैँलाई बचाउन सकेनन् ।’ उनीहरुले ती डाक्टरले गरेको सेवा र बलिदानी कार्यमाथि अनेक शंका–उपशंका गरे, मजाकमा उडाए ।

येशू, जसलाई बप्तिस्मा दिने युहन्नाले ‘संसारको पाप उठाईलैजाने थुमा’ भनी सम्बोधन गरे, उहाँले थुप्रै कुष्ठरोगीहरुलाई निको पार्नुभयो, भूत लागेकाहरुलाई छुटकारा दिनुभयो, मरेको लाजरसलाई फेरि नयाँ जीवन दिनुभयो । अझ एउटा काम बाँकी थियो, मानिसहरुको पापको मोलस्वरुप क्रुसमा रगत बगाउनु र मर्नु । तिनै येशूलाई क्रुसमा टाँगिएको बेलामा उहाँको अझ अपमान गरियो । मानिसहरु उभिएर हेरिरहेका थिए । शासकहरुले उहाँको ठट्टा गर्दै भनेः ‘यसले अरुलाई बचायो, यो परमेश्वरको पुत्र हो भने अब आफैँलाई बचाओस्’ (लुका २३ः३५)। उहाँसँगै क्रुसमा टाँगिएका अरु २ अपराधीहरुमध्ये एकजनाले उहाँको अपमान गर्दै भन्योः ‘के तिमी ख्रीष्ट होइनौ ? तिमी आफैँलाई र हामीलाई बचाऊ’ (लुका २३ः३९)। येशूले आफ्नो सेवकाईको सुरुवाती दिनहरुमा भन्नुभएकै थियोः ‘‘निस्सन्देह ! तिमीहरुले मलाई यो उखान भन्नेछौः ‘ए वैद्य आफैँलाई निको पार’ !’’ (लुकाः ४ः२३)। हो, मानिसहरुले उहाँलाई त्यसै भने, तर उहाँ आफ्ना कष्टमा झुक्नुभयो, जवाफ दिनलाई आफ्नो मुख खोल्नुभएन ।

हामी कल्पना गरौँ, उहाँको क्रुसमाथिको दृश्य । अर्धनग्न शरीर (कतिपय ब्याख्यामा उहाँलाई नाँगै झुण्ड्याइयो थियो भनिएको छ), टाउकोमा काँडे मुकुट, चार हात पाउमा किला ठोकिएको, बगिरहेका रगतको थोपाहरु, कोर्राको चोटले छियाःछिया बनाएको एक निरीह शरीर । वास्तवमा ती दृश्यहरु कति हृदायविदारक थिए ।

प्रभु येशूको बलिदानबारे यशैयाको पुस्तकमा बडो कारुणिक तवरले वर्णन गरिएको छ । ‘....उसको अनुहारमा हामीलाई मन पर्ने केही थिएन । ऊ मानिसहरुबाट घृणित थियो र इन्कार गरियो, अफसोसमा परेको मानिस र कष्टसित परिचित । ऊ त्यो जस्तो थियो, जसलाई देखेर मानिसहरु आफ्ना मुख फर्काउँछन् । ऊ घृणित थियो, र हामीले उसलाई केही मोलको गनेनौँ । निश्चय नै उसले हाम्रा निर्बलताहरु बोक्यो र हाम्रा दुःख भोग्यो, तापनि हामीले उसलाई परमेश्वरबाट हिर्काइएको, उहाँबाट पिटिएको र दुःखमा परेको सम्झ्यौँ । तर ऊ त हाम्रा अपराधहरुका निम्ति छेडियो । हाम्रा अधर्मका निम्ति ऊ पेलियो । हामीमा शान्ति ल्याउने दण्ड उसमाथि प¥यो, र उसका कोर्राको चोटले हामी निको भयौँ । ...........ऊ थिचोमिचोमा प¥यो र उसलाई कष्ट प¥यो, तापनि उसले आफ्नो मुख खोलेन । मारिनलाई लगेको थुमाजस्तै ऊ डो¥याएर लगियो । आफ्नो ऊन कत्रनेको सामु भेडा मौन भएझैँ उसले पनि आफ्नो मुख खोलेन ।’ (यशैया ५३ः२–७)।

कुनै समय नेपाली क्रिश्चियनहरुको विरुद्धमा पोष्ट भएको एउटा लेखमा एक मित्रको कमेन्टको मलाई बेला–बेला सम्झना आउँछ । उक्त मित्रले लेखेका थिएः ‘येशू अपराधी नभएको भए तत्कालिन मानिसहरुले काँटी ठोकेर किन मार्थे होलान् र ! यसैले यसको पछि लाग्ने फिरिङ्गीहरुलाई लखेट्नैपर्छ ।’ मलाई कहिलेकाँही यस्तो लाग्छ, त्यो जमानामा ‘ए वैद्य, आफैँलाई निको पार’ भन्नेहरु र अहिलेका हामीहरुमा खासै फरक छैन । हृदय कठोर हुनुको पनि एउटा सीमा त हुन्छ होला नि !

खेद मान्नैपर्छ, कतिपय हामीलाई येशूको क्रुसको कथाको अर्थ नै थाहा छैन, अझ दुःखको कुरा अर्थ बुझेर पनि हामी आफैँलाई हदैसम्मको कठोर बनाएका छौँ, येशूमा विश्वास गर्नको लागि हाम्रो जीवनमा एउटा चमत्कारको पर्खाइमा छौँ । ‘मर्नुभन्दा बौलाउनु निको’ भन्ने पाराले अन्त्यमा केही उपाय नलागेर मात्र येशूलाई पछ्याउनुपर्ने भन्ने कहाँ लेखिएको छ र ! चमत्कारको पर्खाइमा जीवन ढल्केर पो जाने हो कि !




Leave Your Comments Here!


Popular Posts

क्रिश्चियन युवतीहरुसँग लभ गर्ने गैह्र–क्रिश्चियन साथीहरुले बुझ्नैपर्ने कही कुराहरुः

के तपाईँको कुनै क्रिश्चियन केटीसँग लभ परेको छ ? जबकि तपाईँ एक गैह्र–क्रिश्चियन हुनुहुन्छ । क्रिश्चियन सुन्दरीहरुसँग लभ गर्ने गैह्र–क्रिश्चियन साथीहरुले बुझ्नैपर्ने कही कुराहरुः कोही–कोहीले चर्चमा गवाही बाँडेको सुनेको छुः ‘म सुरु–सुरुमा चर्च केटीहरु हेर्नमात्र जान्थेँ; तर पछि–पछि मैले येशूलाई विश्वास गरेँ; यसरी मैले प्रभुलाई पाएँ ।’ ओहो ! क्याबात ! यस्तो पनि हुन्छ र ? अवश्य हुनसक्छ । साँच्चै केटी हेर्ने नियतले नै चर्च जाने हो भनेता सँधै राम्रो मौका हुनसक्छ; किनकी प्रार्थनाको बेलामा सबैले आँखा चिम्लिने गरिन्छ । उत्निखेर आफूले चाँहि आँखा ठूला–ठूला पारेर चारैतिर जता हेर्न मन लाग्यो उतै हेर्न कसले रोक्ने ?

श्रीमाया आमाको जीवन

कोशीको पानी यो जीन्दगानी सलल जाइजान्या हौ हजुर ! आमाको कोखमा बास मात्रै लिए नि,  कुन देशको मरण हौ हजुर ! ‘नेपथ्य’को यहिँ गीतजस्तै एउटा जीवन देखेँ मैले । लियो टाल्सटायको ‘मानिसलाई कति जमिन चाहिन्छ ?’ नामक रुसी कथामा ‘प्याखोभ’लाई अन्तिममा उसलाई चाहिएको जति जमिन मिल्दछ, तर आफूलाई चाहिएको जति जमिन नपाएको जीवन पनि देखेँ मैले । उहाँलाई सबैले श्रीमाया आमा भन्थे, बडहरा बस्ने आमा भन्थे । म इटहरी बस्न थालेको समयदेखि नै उहाँलाई बेला–बेलामा चर्चमा सँगतिमा आउनुभएको देखेको थिएँ । उहाँ बलबुताले सकुन्जेल चर्च आउनुभयो, तर केही दिन अघि सदाको लागि अस्ताउनुभयो, सायद तुरहीको आखिरी आवाजसम्म ।

गाऊँ घरतिरको एकहप्ते बसाइ (संस्मरण)

धेरै समय पछि गाऊँ फर्केको थिएँ । मण्डली परिवारसँग राम्रो सँगति गर्न पाईयो । परमेश्वरका राज्य बढ्दो छ, बरु छेऊछाऊका मानिसहरु मौन छन्; तर टाढा–टाढाबाट मानिसहरु प्रभुमा फर्केका रहेछन् । घरमा २३ धार्नीको सुँगुर काटिएको रै’छ, पछि म बसुञ्जेल २ वटा गिरिराज भाले सिद्धयाइए । आहालेमा एउटा अनि डोडेनी मामाघरमा एउटा गरेर जम्मा ४ वटा लोकल–गिरिराज भालेहरु चामचुम पारियो दशैँका अवसरमा । घर पुगेको तेस्रो दिन भैसी सुत्केरी भईन्, बिगौति दुध खुब खाइयो, दुधले मुख कुल्ला गरियो । निबुआ र काँक्रा फर्सीको दानाको छोपसँग साँधेर बजाइयो, यो अन्तिम वाक्य देख्दा सायद तपाईँहरु कत्ति जनाको मुख रसाईसकेको हुनुपर्छ । भोराम पाखातिर गएर एक–दुई भारी घाँस काटेर ल्याउने विचार थियो, तर पार्ईएन । वाइली तिर जान पाइएन, फकुल दार्बुतिर जाने रहर अधुरै रह्यो । तर कल्पुम तिर गएँ, कक्षा ३ सम्म पढेको स्कुल घुमेँ, बालापनको यादहरु आँखाभरि नाचे । ब्ओकुला फुटबल मैदान तिर गएँ, पिङ्ग खेलेँ, रमाएँ । सकेसम्म गाउँका यादहरु मोबाइलमा खिँचे । कतिपय तस्वीरहरु तपाईँहरुले देखिसक्नुभएको छ ।

सुन्दरताको बारेमा केहि कुरा...

Photo of the girl is taken from Google. Thanks!  कसलाई मन नहोला सुन्दर नदेखिने ! को नराम्री हुन चाहन्छ ? बरु ब्युटी पार्लर धाएर होस्; ब्युटीप्लस एप चलाएर होस् वा अलिक कडा रुपमा भन्दा मैदाको पिठो घसेर नै किन नहोस ? सबैलाई ह्याण्डसम हुनुपरेको छ । सबलाई ब्युटीफुल हुनुपरेको छ । तर कतिपय स्मार्ट र आदर्शवान मानिसहरु भन्ने गर्छन् ‘अनुहार राम्रो भएर के गर्नु ? व्यहोरा पो ठीक हुनुपर्छ नि !’ अति राम्रो कुरा मान्छेको सुन्दरता जस्तोसुकै होस्, व्यहोरा ठीक हुनुपर्छ; चरित्र राम्रो हुनुपर्छ । तरपनि मानिसहरु जीऊ पूरै घनश्याम वर्णको भएप नि अनुहारको भाग जत्तिलाई गोरो बनाउन प्रयास गर्न छोडेका छैनन् । वास्तवमा सबै मानिस राम्रा छन् । सबैको आ–आफ्नै सुन्दरता छ । तर कतिपय अवस्थामा सुन्दरता; छालाको गोरोपनबाट नापिन्छ । यहाँ कोही काला छन्, कोही हल्का काला; अनि गहुँगोरो, गोरो र अति गोरो पनि । गोरोपन टल्किने नै; लगभग खुइल्याए जत्तिकै ।

समाधान नहुने समस्याहरु (आखिरी घडीहरु)

यो संसार शैतानको हातमा छ भन्दा थुप्रै विश्वासीहरुलाई अपत्यारिलो र अस्वीकार्य हुनसक्छ । तर बाइबलका केही खण्डमा यस कुराको ठोकुवा गरिएको छ । यदि यो संसारमा शैतानको शासन नभएको भए परीक्षाको समयमा प्रभु येशुलाई ‘म यो सारा अधिकार र यिनको गौरव तपाईलाई दिनेछु, किनभने यी सबै मलाई सुम्पिएका छन्, र म जसलाई इच्छा गर्दछु, त्यसलाई दिँदछु । तपाईंले मलाई दण्डवत गर्नुभयो भने यी सबै तपाईंका हुनेछन् (लुका ४ः६–७)’ भनेर कसरी भन्न सक्थ्यो र ! यो कुरा यशैया १४ः१२–१५ पदसँग पनि सम्बन्धित छ, जसमा शैतानलाई यसरी सम्बोधन गरिएको छः ‘तँ कसरी स्वर्गबाट खसेको छस्, ........तँ....भुइँमा खसालिएको छस्, ......तँ चिहानसम्म खाडलको तल्लो गहिराईसम्मै होच्याइस् ।’ स्वर्गको आफ्नो अधिकार गुमाएपछि शैतान संसारको शासक भएर बसेको छ । बाइबलका यी (युहन्ना १२ः३१, युहन्ना १४ः३०) पदहरुलाई हेर्ने हो भने प्रभु येशुले पनि शैतानलाई संसारको शासक भनेर सम्बोधन गर्नुभएको छ ।